Más megoldás után érdemes kutatni.
Twitteren válaszolt John Carmack, az Oculus Technológiai vezetője a külső kamerás touch követéssel kapcsolatban.
Szerinte a Rift kamerák ráállítása a Rift S kontrollereire nagyon sok munka lenne és valószínűleg nem érné meg ezt az erőfeszítést, mert a gyűrűk iránya miatt nem látna rá a külső kamera a kontrollerre rendesen. Szerinte sokkal jobb megoldás az Inside-Out követés fejlesztésétől várni a javulást.
Egy másik felhasználó megkérdezte, miért lenne ez a fajta követés véghezvitele olyan nehéz, hiszen látszólag azonos működnek a kontrollerek.
Carmack válasza erre, hogy nem lehetetlen megoldani, de nem egy egyszerű folyamat, mert különböző kamerák, különböző szinkronizálási módjáról, különböző képfrissítésről stb. beszélünk. Túl sok munka lenne vele, kevés hasznosítható eredménnyel.
Legutóbbi hozzászólások