Elég érdekes frissítés került bele, amivel jobb grafikát kaphatunk, ugyanazon teljesítmény mellett.
Las Vegasban folyamatában van a CES, vagyis a legnagyobb fogyasztóknak szánt kiállítás és az Nvidia egy elég érdekes driverrel rukkolt elő, amit már is tölthettek le a Game Ready frissítéseknél a programban, amennyiben Turing architektúrával ellátott videokártyánk van.
A sok frissítés mellett minket igazából a VRSS nevű érdekel, ami egyfajta supersampling technológia, ami csak a headset képernyő közepére van hatással és automatikusan aktiválódik, ha van tartalék erőforrás a gépünkben. Magyarul megemelhetjük a VR játékok felbontását és élsimítását úgy, hogy nem terheljük le a gépet, hiszen csak ott lesz eredménye, ahova a legtöbbet nézünk.
A lenti táblázaton látható, hogy az Nvidia mérése szerint mennyivel hatékonyabb, mint a sima, teljes játékteret élsimító megoldások.
Kaptunk egy videodemonstrációt is a különbségekről.
Jelenleg támogatott játékok listája a bekezdés után lesz látható, viszont mivel ez driver szinten működik, a fejlesztőknek nem kell integrálniuk semmit se a meglévő programjukba, a lista tehát idővel bővülhet:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
Érdemes tehát vele egy próbát tenni és bekapcsolni az Nvidia Control Panelen belül a funkciót. Az Nvidia figyelmeztet, hogy az Always On funkcióval elképzelhető FPS csökkenés, az adaptív az egy biztonságosabb választás.
Legutóbbi hozzászólások