A Plexus egy saját tervezésű VR kesztyűt fog augsztusban a fejlesztők számára nyújtani, ami ráadásul minden eszközzel kompatibilis lesz.
A szilikon kesztyű lényege, hogy hasonlóan a telefonokban található érintéses rezgés elvéhez, itt is, ha megfogunk egy tárgyat a virtuális térben, akkor az ujjainknál megkapjuk a fogás érzetét. A Unity-hez és az Unreal Enginehez már el is készült az SDK, tehát könnyedén integrálható a rendszer akár már a meglévő játékokba is. A vízállóságának hála pedig a készítők szerint könnyen mosható víz alatt is.
A Plexusnál korábban készítettek erő visszacsatolásos prototípust is, de az vélhetően további fejlesztést igényel.
Ráadásul a fejlesztői változat nem is ígérkezik drágának. 250$-ért megkaphatjuk párját, amire rácsatlakoztathatjuk a már meglévő kontrollereinket is, legyen szó Oculus Rift, HTC Vive vagy Windows Mixed Reality irányítóról egyaránt. Ez egyelőre 2-3 órát fog bírni egyhuzamban és csak pár kézméretben lesz megrendelhető.
A vásárlóknak szánt változat vélhetően 2019-ben érkezhet.
Legutóbbi hozzászólások