PC-n a játék VR-ban sokaknak sajnos játszhatatlan.
Hosszú várakozás után a tegnapi napon elrajtolt a No Man’s Sky Beyond frissítése, ami magával hozta a VR támogatást PS4-en és PC-n. Sajnos, ahogyan ez lenni szokott, az indulás nem volt röccenő (haha) mentes.
A játékosok jelentős részénél a nagy teljesítményű számítógépeik ellenére is a No Man’s Sky szaggat. A közösség próbál folyamatosan megoldásokat találni, a SteamVR viszont alapból a játékosok zöménél rossz felbontással indítja el a játékot és mivel nincs benne natív Oculus támogatás, így az összes PC VR felhasználónak felül kell vizsgálnia ezen konfigurációkat (javasolt Rift S beállítások a képeken).
További felhasználói javaslatok szerint érdemes bemenni a videokártyánk beállításaiba és minden V-sync-kel kapcsolatos alapértelmezett opciót kikapcsolni. Javasolt még a játék beállításaiban a felbontást levinni a legalacsonyabb értékre, mert ez a VR-nak nem számít, viszont a lapos verzió lehetséges, hogy befolyásolja a VR változat teljesítményét.
Sean Murray, a No Man’s Sky-t készítő Hello Games alapítója gyorsan reagált a problémákra és kijelentette, hogy már dolgoznak a frissítéseken. Naponta terveznek kiadni kisebb hotfixeket, hogy szépen lassan befoltozzák a hibákat. Az első lépésként a legsűrűbben előforduló összeomlásokat és bugokat kívánják javítani.
Az UploadVR-nál már készítettek is egy grafikai összehasonlító videót a PSVR és PC változat között.
FRISSÍTÉS: Ha szeretnél a lehető leghamarabb hozzájutni a frissítésekhez, a játék Steames adatlapján menj a béta fülre és használd a következő kódot: 3xperimental
Legutóbbi hozzászólások