Sajnos az se sok.
A HTC megpróbál egy kicsit elrugaszkodni a klasszikus Vive vonaltól és nyit az Inside-Out követés megoldása felé.
Az eredeti bejelentéskor még csak 4 kamera kapott rajta helyet, de mára ezt felturbózták 6-ra, így ez lesz a legtöbb kamerával felszerelt belső követést használó szemüveg a piacon, viszont a játékos háta mögé így sem jutott belőle, szóval szoftveresen kell majd megoldaniuk az ottani követést.
A HTC elhagyja a Wandot is és az Oculus Touch-ra rendkívül hasonlító kontrollerekkel fogja megoldani a kéz követését.
Ami érdekesebb az a kijelző, amiben a HTC egyértelműen szeretett volna a többi szereplő fölé licitálni: 2880×1700-as felbontást és RGB pixelrácsot kap a szemüveg, ennek köszönhetően 88%-kal nagyobb lesz a felbontása, mint az Első Vive-nak és Rift-nek volt, így 40%-kal lesz kissebb a screen-door effect. A kijelző pedig 90 FPS-t fog tudni használni.
A szemüveg eleje felhajtható lesz, cserélhető arcpárnát kap és kap egy kis hűtést is a felhasználó, hogy ne melegedjen annyira alatta.
A szemüveg elméletileg mobil eszközként is tud funkcionálni a megfelelő hardver belehelyezésével (legalábbis a pár hónappal ezelőtti bejelentés alapján), de amíg hivatalos megerősítés nem érkezik arról, hogy ez a funkció továbbra is aktuális, addig kezeljük óvatosan ezt. Mindenesetre az biztos, hogy a headset modulárisan lesz felépítve, tehát bizonyos alkatrészeket lehet majd cserélgetni és fejleszteni.
A pletykák ellenére hivatalos ára még nincs a Cosmosnak.
FRISSÍTÉS
Kaptunk egy új videót az eszközről, csak annyit tudtunk meg, hogy vezetékes lesz és valószínűleg az első hírekkel ellentétben nem fog önálló headsetként működni, szóval lényegében egy inside-out trackinges fejlesztett Vive lesz.
Legutóbbi hozzászólások