A 3D modellező szoftver új vizekre evez.
A mai napon az Adobe és az Oculus bejelentette, hogy az eddig belső fejlesztésű 3D modellező szoftver, az Oculus Medium az Adobe termékcsalád részévé válik.
A 2016 decembere óta az Oculus Touch kontrollerek mellé ingyen adott szoftver az ipar legfejlettebb VR modellező programja, aminek a segítségével még a nagyobb stúdiók is pillanatok alatt képesek prototype-okat készíteni. A program többek között könnyedén használható játékfejlesztésre, filmek és 2D alkotások koncepciós munkáihoz.
A bejelentés szerint ez egy hatalmas előrelépés a teljes VR közösség számára, hiszen megmutatja a VR-ban lévő erőt a játékokon kívüli felhasználásban.
2020-ban éppen ezért új funkciókkal fog bővülni a Medium a hivatalos Oculus blog szerint.
Az Adobe is izgatott a bejelentést illetően, hiszen a januárban felvásárolt Allegorithmic-kel együtt tovább tudják bővíteni a 3D modellezésben is a portfolóliójukat.
A Medium felhasználókat az Oculus megnyugtatta, hogy számukra nem jelentkezik semmi változás a felvásárlás után sem, továbbra is ingyen használhatják a programot..
Legutóbbi hozzászólások