Megtudtunk minden fontosat a szemüvegről.
A HP már egy ideje a VR szemüvegek élvonalát képviseli a Reverb-bel, a most érkező Reverb G2-ről viszont eddig nem sokat tudtunk.
Most viszont végre lelepleződött a szemüveg és minden információ hivatalos róla, nézzük, mit is tud.
A Reverb G2 továbbra is Inside-Out követési rendszert fog használni, a Microsoft WMR megoldását, igaz, az eddigiektől eltérően már 4 kamerával fogja tudni figyelni a környezetét. Ez nagyban segíteni fogja pontosságot, arról nem is beszélve, hogy egyedi kontrollerekkel érkezik, ami az Oculus Touch megoldására fog leginkább hasonlítani. A régebbi WMR kontrollerek így nem lesznek kompatibilisek a G2-vel. A HP szerint körülbelül 1.4x több területen képes követni a szemüveg, mint egy hagyományos WMR megoldás, nem lesz viszont kontroller nélküli kézkövetés.
A HP a szemüveget a Microsofttal és a Valve-val készítette. 2160×2160-as, állítható szemtávolságú RGB LCD kijelzőt kapott szemenként, ami a legjobbnak mondható az otthoni piacon. Akik kipróbálták azok azt mondják, hogy még a HP Reverb G1-nél is sokkal tisztább a képe. A Valve Index lencséit fejlesztették tovább, hogy még élesebb legyen a képük az új kijelzővel.
A rendszer 90hz-es frissítéssel üzemel és a 6 méteres kábel eltávolítható lesz az eszközből, így akár USB-C megoldással is lehet használni.
A hangszórórendszer egy az egyben megegyezik a Valve Index megoldásával, illetve dual mikrofonnak is jutott hely.
Az idén őszre várható eszköz 600 dolláros árával igencsak kecsegtető megoldásnak számít a konkurenciákkal szemben, igaz, az eurozónában ez akár 650 eurós címkét is jelenthet majd a jövőben, szemben mondjuk egy Rift S 450 eurós árával szemben.
Sajnos az eszköz nem fogja támogatni a SteamVR támogatás ellenére a bázisállomásos követést, így nem lehet majd kiegészítőkkel tuningolni.
További technikai információk és előrendelési értesítő kérése a hivatalos oldalon.
Legutóbbi hozzászólások