A Facebook negyedéves összefoglalója szerint a Quest 2 iránti érdeklődés a karácsony múltával sem ment alább.
A VR aranykorának hamarosan vége, ha folytatódik a trend, akkor nem sokáig számítunk már majd korai „korai befogadónak” (early adopter), vagyis a virtuális valóság szemüvegek egyre népszerűbbé válnak, így egyre több háztartásban lesz jelen egy eszköz.
A Facebook negyedéves összefoglalója alapján, a nem reklámokból folyó bevétel a Quest 2 megléte óta folyamatos magas szinten van, mindez úgy, hogy már vége a karácsonyi időszaknak.
Mark Zuckerberg szerint a Quest 2 sokkal jobban fogy, mint amire számítottak és az érdeklődés az ünnepi szezon után sem csökken. Azon dolgoznak, hogy még több frissítéssel szolgálhassanak a felhasználók számára.
A Facebook feje szerint továbbá a VR szemüvegek számára kiemelten fontos, hogy vezeték nélküli legyen és bár páran készítenek magasabb minőségű headsetet, ezek mind vezetékesek, így nem fognak tudni betörni tömegesen a háztartásokba. Szerinte a vezeték megtöri a VR élményt.
Bár a Quest 2 vezeték nélküli, sokáig pont a Facebook nem engedte, hogy a Virtual Desktop program a hivatalos bolton keresztül vezeték nélküli PCVR élményt kínáljon. Bár a korlátozást azóta feloldották, az Air Link segítségével már bárki játszhat VR játékot Quest 2-őn keresztül kábel nélkül.
Legutóbbi hozzászólások